سامسونگ برتر

تعميرات سامسونگ به كدام نمايندگي شرايط گارانتي نمايندگي تعميرات سامسونگ، همه توليدات شركت سامسونگ بر مبناي مقررات كارخانه سازنده مشمول خدمات پس از فروش است. عهده دار اين كار به منظور انواع لوازم خانگي مورد استفاده در خانه نمايندگي تعميرات سامسونگ است. 

 براي استفاده از خدمات پس از فروش مشتريان مي توانيد با شماره تلفن مركزي خدمات پس از فروش سامسونگ و يا شماره هاي نوشته شده در كارت گارانتي تماس بگيريد و يا با داشتن برگه گارانتي معتبر و شناسنامه ماشين ايراد دارد به هر يك از نمايندگي هاي مجاز خدمات پس از فروش سامسونگ در سراسر كشور مراجعه نماييد تا از تسهيلات گارانتي محصولات شركت سامسونگ بهره مند شويد.

قوانين و شرايط گارانتي

۱ – گارانتي هايي كه برچسب هولوگرام نداشته باشند اعتباري نيز نخواهند داشت.

۲ – خدمات گارانتي شامل تعمير يا سرويس ماشين و ارائه خدمات رايگان براي تعويض قطعات و دستمزد تعمير است.

۳ – ماشين هايي مشمول گارانتي مي باشند كه داراي برگ گارانتي باشند. گفتني است كه براي استفاده از خدمات پس از فروش ارائه برگه گارانتي الزامي است.

۴ – خدمات پس از فروش تنها در نمايندگي هاي خدمات مجاز معرفي شده ارائه مي شود.

۵ – بيشترين زمان پوشش خدمات پس از فروش در لوازم خانگي  ۱۸ ماه از تاريخ خريد (با ارائه فاكتور رسمي نمايندگي) است. تاريخ توليد محصول بر روي كارت شناسايي ماشين نوشته شده است.

۶- لوازم و تجهيزات ماشين هاي لوازم خانگي كه مشمول گارانتي نيستند عبارتند از :

– همه وسايل و تجهيزات جانبي (Accessory)
– بدنه
– لوازم تزييني و داخلي و جانبي
– قفسه ها
– باطري ها
– دستگاه كنترل از راه دور
– فيلتر برس و پاكت جاروهاي برقي
– بلندگوي دستگاه هاي صوتي

* – گارانتي خاص: كمپرسور يخچال فريزرها داراي سه سال و نيم و كمپروسور كولرهاي گازي داراي پنج سال گارانتي هستند.

گارانتي در شرايط زير قابل اجرا نمي باشد:

الف- آسيب هاي براثر حمل ونقل، نوسانات برق، آتش سوزي، رعد و برق، حوادث طبيعي ،ضربه و استفاده نادرست و يا بي توجهي به موارد ايمني
به راهنماي نوشته شده در دفترچه راهنماي ماشين دقت كنيد.

ب- ماشين هايي كه دستكاري شوند و يا به وسيله افراد يا تعميركاران غير نمايندگي مجاز سامسونگ سرويس شوند خدمات تعلق نمي گيرد.

ت- هر نوع دستكاري و يا صدمه در برگه گارانتي يا هولوگرام آن برچسب سريال و يا شناسنامه و ويژگي هاي ماشين كه باعث خدشه در عملكرد دستگاه شود نيز مشمول گارانتي نمي باشد.

شماره هاي تماس با نمايندگي تعميرات سامسونگ

شما مي توانيد در تهران به نمايندگي تعميرات سامسونگ سرويسكو امين حضور يا نمايندگي تعميرات سامسونگ ريپير مراجعه كنيد. در صورت نياز اقدام به تعويض قطعات اقدام مي شود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۴:۵۱ ] [ امين سرخوش ] [ نظرات (0) ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 8
افراد آنلاین : 2
همه : 11728
چت باکس
امکانات وب